Ulice w Krzeczowie
ZARZĄDZENIE NR 20/2019 WÓJTA GMINY RZEZAWA z dnia 15 lutego 2019 r.
ZARZĄDZENIE NR 20/2019
WÓJTA GMINY RZEZAWA
z dnia 15 lutego 2019 r.
WÓJTA GMINY RZEZAWA
z dnia 15 lutego 2019 r.
w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami konsultacji społecznych dotyczących wprowadzenia nazw ulic w miejscowości Krzeczów
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) i § 7 uchwały Nr XXXIII/203/2017 Rady Gminy Rzezawa z dnia 13 lipca 2017 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (Dz. Urz. Woj. Małopol. z 2017 r. poz. 4943) zarządzam co następuje:
§ 1.
- W wykonaniu w/w uchwały zarządza się przeprowadzenie konsultacji społecznych
dotyczących wprowadzenia nazw ulic w Krzeczowie. - Konsultacje skierowane są do mieszkańców Krzeczowa celem poznania ich opinii
w sprawie nadania nazw ulic w sołectwie. - Konsultacje przeprowadzone będą w terminie od 25 lutego 2019 r. do 29 marca
2019 roku. - Zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2 w/w uchwały konsultacje polegać będą na zebraniu od mieszkańców Krzeczowa ankiety konsultacyjnej.
- Ankieta zostanie wysłana do mieszkańców Krzeczowa przy okazji kierowania zawiadomień o miesięcznej wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami, będzie również dostępna w w/w zarządzeniu oraz u sołtysa wsi.
- Ankietę konsultacyjną, która stanowi Załącznik Nr 1 do zarządzenia można pobrać ze strony internetowej Gminy Rzezawa.
- Wypełnioną ankietę należy złożyć do skrzynki pocztowej przy wejściu do Urzędu Gminy w Rzezawie, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa o każdej dogodnej porze, albo przesłać pocztą elektroniczną na adres: ankieta@rzezawa.pl lub przekazać sołtysowi wsi.
§ 2.
- Do koordynowania działań związanych z przeprowadzeniem konsultacji wyznaczam zespół w składzie:
- Piotr Koczanowski – Sekretarz Gminy,
- Agnieszka Bronowska – Kierownik RiD,
- Józef Młynarczyk – Zastępca Kierownika RiD,
- Edyta Gorczyca – Inspektor.
- Do zadań zespołu, o którym mowa w ust. 1 należeć będzie w szczególności:
- przeprowadzenie konsultacji społecznych,
- przeprowadzenie analizy zgłoszonych uwag i wniosków,
- opracowanie wyników konsultacji.
- Po zakończeniu konsultacji z mieszkańcami należy sporządzić protokół zawierający wyniki konsultacji, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zarządzenia.
- Kalendarz czynności związanych z przeprowadzeniem konsultacji społecznych stanowi załącznik Nr 3 do Zarządzenia.
§ 3.
Wyniki konsultacji mają charakter opiniodawczy i nie będą wiążące dla organów Gminy.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.